Iskreno, ja sam bila ubijeđena da sam na prošlom odmoru bila 2008. godine i još sam svima pričala da ljetujem skupa sa Olimpijskim igrama, a onda sam našla slike sa prošlog ljetovanja na kojima je pisalo 2007. I ostala bez teksta. 5 godina bez ikakvog odmora je najbolji dokaz koliko sam bila uspješan privatnik – dok sam imala svoju radnju i radila za sebe nisam mogla mrdnuti nigdje. A evo, godinu nakon zatvaranja radnje bar sam uspjela otići na more. Napredujem.

E sad, nakon tog prošlog ljetovanja u Trpnju (Pelješac), postalo mi je jasno da je kod mene zvanično izjednačena riječ odmor sa Trpanj. Damir je odrastao tamo i zna svaki kamen u njemu, pa sam tad nekad davno imala osjećaj da smo došli kući, negdje gdje je sve poznato i gdje te svi prihvataju kao svog. I taj mi se osjećaj jako svidio.

I evo sad, nakon 5 godina, nisu me ni zaboravili. Opet sam imala taj domaći osjećaj i opet sam srela mnogo zanimljivih ljudi. Neke od njih ćemo sresti uvijek kad odemo tamo i to mi je jedan od ljepših dijelova Trpnja.

Trpanj se meni najviše sviđa zbog 2 stvari – sela i mora. Selo staro puno godina, sa svojim malim kamenim uličicama i prelijepim starim fasadama. Koliko je sve staro često gledam na Facebook stranici Trpanj, stare razglednice. I baš zbog toga mi večeri uvijek provodimo u Klubu Jabuka jer se nalazi u centru sela.

A more je jako čisto, čak i u luci gdje bi očekivali da bude prljavo. I ono što se meni konkretno sviđa jeste što možeš naći plažu na kojoj nema gužve. Odnosno ima dosta plaža na kojima se možeš kupati, a ako ti nije problem da se malo igraš divokoze i spuštaš po stijenama, imaš priliku da se kupaš bez vike i dreke, odnosno gužve. Baš onaj pravi odmor gdje čuješ samo zrikavce i talase. Meni je to ono što želim od odmora i zato i ne razmišljam o nekim drugim varijantama koje uključuju puno ljudi.

Trpanj nije mjesto za lude provode i onima koji žele noćne provode (mladi) bi tu bilo prilično dosadno. Zato porodice sa djecom i mi koji želimo lagani “penzionerski” odmor uživamo. Ima dosta mjesta za šetnju, šetnica oko mora je prelijepa i prilično dugačka. Oni aktivniji je masovno koriste za trčanje a ja sam namaštala da ću i ja nekad tako, samo dok se pokrenem. Za sada šetam. Dobro se jede, ujutro na pijaci možeš kupiti svježu ribu i ostale morske zezalice (ovako to zove Bosanka odrasla na ćevapima). A koliko sam uspjela primijetiti ima smještaja za različite ukuse. Ako koga zanima više informacija može dobiti u Turističkoj zajednici općine Trpanj.

Jedina stvar koja je meni jako falila jeste neki koncert klapa. Po belaju organizuju takvu veče sad u petak i jako mi je žao što neću biti tu. Volim klape, a posebno na moru i baš mi je falilo takvo nešto.

I eto, što se tiče mog odmora za ovih zadnjih pet godina bilo je savršeno. Sad mi ostaje da se borim da do nekog sljedećeg neće proći toliko :D